Saturday, April 4, 2009

tag 4

tag from mr.shari. trimas yah. edlin amat menghrgainya. ;D

1.Bekas kekasih saya adalah :
seorang yang player. hehe ;D

2.Saya sedang mendengar :
suara ayah

3.Mungkin saya patut :
jawab tag ni sampai habs.

4.Saya suka :
amer ;D

5.Sahabat-sahabat baik saya :
baik2 belaka. hehe

6.Saya tak paham :
kenapa manager suka mara saya

7.Saya kehilangan :
lesen saya

8.Ramai yang berkata :
single tu simple. hm..

9.Makna nama saya :
a...

10.Cinta itu adalah:
indah

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
ingatkn saya hehe

12.Saya akan cuba :
ingatkan dia jugak ;D

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
forever

14.Telefon bimbit saya :
ada bawah bantal

15.Bila saya terjaga dari tidur :
saya terus menjerit. hehe

16.Saya paling meluat apabila :
bitch y suka ambl ksempatn

17.Pesta/Parti adalah :
enjoy

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
-

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
seumur hidup

20.Hari ini :
layan tag aje

21.Malam ini saya akan :
tido larh

22.Esok pula saya akan :
jerit lagik

23.Saya betul2 inginkan :
amer ;D

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
comel ;D

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
tempat saya hangout

26.Makanan Barat atau Jepun :
barat.

27.Bilik yang terang atau gelap :
ta kesah

28.Makanan segera adalah :
-

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
lupa larh

30.Siapa yang anda nak Tag?
-ety
-boo

-nadia
-farhana
-eqa