Sunday, April 12, 2009

tag 7

trimas nadya sebab bagi tag ni

ATTENTION
* Once you've been tagged you are supposed to write a note with 16 random things, facts, habits or goals about you.
* At the end, choose 16 people to be tagged.
* You have to tag the person who tagged you
* If I tagged you, it's because I want to know more about you.

1.nama saya edlin. ringkas je nama saya kn?

2.meningkat 18 tahun,tahun ni.

















3.hati saya sudah dimiliki oleh seorang lelaki. amer >3

4. kami sudah berkahwin selama 4 tahun. hehe

5.bday saya 14 april 1991. jangn lpa wish yah? ;D

6.menetap di johor bahru

7.sekarang menjadi penganggur terhormat di rumah. ;D

8. sukakan warna ungu. tatau la knp.

9.mempunyai 5 orang adik beradik. 2 perempuan 'n' 3 lelaki

10.bercita-cita untuk melanjutkan pelajaran dalam business.

11. sebab suatu hari nanti saya akan tolong papa.

12.tidak percaya pada orang

13. saya amat bencikan bitch. so sape rsa dia 2 bitch, sila blah dari blog saya yah. ;DD

14.suka sangat tengok tv.

15.dan saya kurang mememinati af.

16.tapi saya suka nyanyi larh. ;DDD




Kata hati untuk tagged :
linz
sis yana
boo
eqa
ety
ayie
nurain
mr.shari
felly
fara
laila
sape
lagi
yah?
aqilah